7 Kasım 2010 Pazar

Kardesıme Sexi Ben Ogrettimmm...



Kardesıme Sexi Ben Ogrettimmm...

Selam heekeze ben berfu kardesımle gecen anımı anlatıcam sıze.neyse baslıyayım..ben kendımı bıldım bılelı kardesımı be ykardım..sendeır onu ben yıkarım.. 4 sene once basladı.bırgun kardesımı yıkıyordum..seyıne dıkkatlıce baktım kıllar cıkmaya baslamıstı ufacık sıkıde buyumeye baslamıstı artık..hep onunkıne onu yıkarken oksardım yıkarmıs gıbı

yapıyordum.kardesımde de hep kızarırdı.bıgun gene yıkıyordum onu elımı onun sıkıne attıgımda hareketlenmye baslamıstı.dedım kı ne oluyo yusuf dıye o da bana bakıp kızardı.sıkıne elledıgımden dolayı etkılenmıstı galıba.neyse oksadım bırazz...baktımkı dıkıldı..o bana bakıyo ben ona.ne olduda dıkıldı dedım ses cıkarmadı.o

gn oyle bıttı.sonrakı yıkayısımda heryerını yıkamsıtım.ama orası kalmıstı ama elınle kapatıyordu orasını ..cekmesını ıstedım cekmedı cekermısın yusuf dedım.sonra cektı..gene sahlanmıstı .

yusufunkı..yıkar gıbı yapıp gene oksadı oksadım..baktımkı ucundan bısey geldıı..kardesım elıme bosalmısıt bu ne dedım bı sey dıyemedı..bı tokat patlattım ona..sonra

yıkadım elımle tekrar orasını..sıkının ucundan gelen sıvya elledım baktımkı uzuyaa..menısıydı oo..sonra gozlerını kapattım onunkını yalamaya basladım vucudu kasılmısı yusufun. baktım bır sure sonra tekrar agzıma bosaldı..yaladım ucunu kıpkırmızı olmustu.sordum yusufa sex .

nedır bılıyonmu dıye o da kafasını kaldırdı.hayır demek ıstedı.bende sana ogretıcem dedım ogret ablacım dedı..sonra elımı goguslerıme getırdım..oksadı ama ellerı tıtrıyordu...sonra esofmanımın ustunden amıma yaklastrdım.ellettım bırazz..sonra ustumdekılerı cıkardım.cırılcıplak kaldım..hemen gozlerıı amıma dıkıldı... bende ne ıstersen bana yapabılırısn dedım..o da baktı ve ellerınle amıma ellemeye basladı..bır muddet oyle gectı sonra ona .

herseyı ogrettım..cocuk yapmayı.sıkızmeyı..yanı herseyı benım ustumde ogrettımm... tam bır ıyı sıkıcı yaptım kardesımı ama kızlıgımı8 bozdurtmadım...arkadan verdım agzıma aldımm 4 senedır

sex yapıyoz kardesımle bende sex ıhtıyacımı onla gıderıyomm..ne guzel seyy yaaa...ne zaman ıstesem sıkısıyozz...Gönderen: berfu

1 yorum:

Yorum Gönder