27 Mayıs 2011 Cuma

MUHASEBECİYİ HESAPLADIM

Slm arkadaşlar, yaklaşık 6 aydır bu hikayeleri okuyorum, hemen heme nbüyük bölümünü okudmve büyük zevk aldım. Sizlere gerçekten büyük zevk aldığım ve yazıp yazmamakta kararsız kaldığım aınımı anlatacam, hikaye değil gerçek anı bu.
Ben D.Bakırda görev özel biir şirkette yönetici olarak çalışmaktayım. Çalıştığım işyerinde yakşalık 35 personel bulunmakta. bu personellerin büyük bir bölümü bayan , ama bayanlarımız pekte bakımlı değillerdi. İş yoğunluğu hayat şartları brzdirmişti kendilerini. GÜnlerden cuma günüydü. PAtron beni odasına çağırdı. Kapıyı çalıp girdiğimde çok alımlı harıka makyaj yapmış çıtır bir kız oturuyordu patronun karşısında. Şirketin mhasebecisi işten çıkarıldığından gördüğüm çıtır bayanın şirketin muuhasebesine kabacağını belirtetek tanıştırdı bizi. O alımlı şaheser bir vucuda sahip byanın adı ayşegül olduğunu örendim. PAtron dışarı çıkacağını o yüzden ayşegül hanıma yardımcı olmamı istedi. Bende zevkle patronumun emrini yerine getirdim. Muhasebe odasına geçtik. Kendisine evrakların yerlerini gösterdim. Her adımda benim arkamdan beni takip ediyordu. Üzerinde siyah pantolon ve meyaz gömlek vardı. Öylesine makyaj yapmıştıki durum seyre dalıp daha sonra duduaklarındaki rujları emerek bitirmek isterdim. Ben odasına bıakıp çktım. Bir kaç gün odasında ziyaret ettim. Samimiyetimiz ilerledikçe Ayşegülün dul olduğunu, evlenip kocasından ayrıldığını annesiyle bilirkte yaşaduğunu ve maddi durumlarını kötü olması nedniyle çalıştığını öğrendim. Yıl sınu olduğu için mhasebe işleri epeyce artmiştı. Bir gün mesai çkışı odasına uğraduumda kendisini çıkmayacağını çalışıp işlerini bitirmesi gerektiğini söyleyinceisterse yanında kalabilecğimi belirttim. Oda işimin olmaması dururmunda yanında kalmamın iyi olacağını söyleyince kabul ettim. MAsanın üstü evrak dolydu, üzerinde etek ve eteği ile uyum sağlayan ykası açık bir kazak giymişti. Kazağının boğazı olmadığından her eğildiği zaman gögüslerine bakıyordum. Muhteşem görünüyordu. Dipdiri ve canlı. Oa bunu farketti. Belli bir süre bir şey demedi. Dikkatli izleyişim devam edince hayırdır çokm beğendin diye sornca çok şaşırdım ve özür diledim. Özür dilemen içn söylemedim okm beğendin diye sorunca cesaretle çok houma gittiğin o nedenle zevkl akığımı söyledim. Parlak çorapları bacaklarının tüm güzelliğini ortaya çıkarmıştı. İşler bitince çıkalımmı diye sorunca bende kabul ettim. Ve direk arabaya binip evine götürmek isteyince eve gitmek istemedi karnınnın çok acıktığını söyleyince Dağkaopı meydanında geceleri harika ciğer kebabı yapılırdı, direk kebapçıya gittim ve ekmek arası yaptırıp raca bindim. Aracı sürüp yola koyluulurken kendisini gerçekten beğenip beğenmediğimi sorunc baştan çıktığımı ve göüslerinin muhteşem olduğun söyleyince teşekkür ederek yanağımdam öptü bundan cesaret alarak eve gidebileceğimizi söyleyince kabl etti. Ayşegülün dudaklarına ypıştım ve öpmeye başladımç Oda mhteşem karşılık veriyodu. Bir elimle gögüslerini okşarken diğer elimi eteğnin altınd bacaklaını okşuyodum. Elimi bacağına sürerken çorabınınsürtünmeden verdiği hazı nlatamam. KAzağını yukarı sıyırdım ve gögüslerini sütyenden çıkarığ uçlarını emmeye başladım Emdikçe başımı bastırıyordu ve boşandıktan sonra ilişkiye girmediğini zevkten uçmak istediği söylüyordu. Kazğını ve atletini usulca çıkardımtan sonra eteğini sıyırdım sadece bacaklarında çorabını çıkarmadım ünkü değişik bir zevk veriyordu bana çorabının üzerinden bacaklarını okşayığ yalamaya başladım. BU arada hemen üzerimdekileri çıkarmaya çalışırken ayşegülde kemerimi açıp pantolonum indirdi. Kilodumun üzerinden benim aleti okşuyordu Öylesine zevk alıyordumki saçlarından tutarak aleti ağzına berdim ve bastırdımç Orta halli büyüklğkte olan halet hmen canlandı. Öylesine emiş ivardıki inanılmazdı. Omuzlarından tutup çekyata uzattım. Bacaklarını omuzuma alıp parmaklarını çorap üzerinden emmeye ömeye başladım. Ammına gelince parmağımla çorabı deldim ve o delikten ammını emmeye başladım. Ben emdikçe o zevkten çıldırıyordu. Tetemiz pürüzsüzdü öyle tahmin ediyorum o gün temizlemişti. Yaladıkça daha fazla zevk veriyordu bana ve inleyerek boşaldı ve zevk sularını emerek temizledim. Boşa gitmesine izin vermdim. Tekrar sevişmemize dvam ettim, omuzlarını öperek kulak memelerini emyordum çok hoşuna gitmişti. YAvaş yavaş benim alete yöneldi ve diliyle ylamaya ve ağzına almaya başladı. Ben sadece kalçalarını avuçluyor sıkıyordum Ne zevk ama inanılmaz. B kez dönüp üzerime oturdu. Üzerimde zıplamaya başladı , ikimizde zevkten inliyorduk Aynı anda boşaldık . BOşaldıktan sonra üzerime yığılıp ylece kaldı. Belli bir süre uzandıktna sonra eve götürmemi istedi. Evine bıraktım . İnanılmaz zevk aldık. Bu gece için teşekkür ederek evine bıraktım. İşyerinde hiç bir şey olmamış gibi işimize bakıyordk ve en az haftada bir kere beraber oluyorduk. DİYARBAKIRDAN OLAN BAYANLARIN MESAJLARINI BEKLİYORUM.HERKESE SELAMLAR

0 yorum:

Yorum Gönder